اخبار روزاقتصاد

شرکت Pudgy Penguins 11 میلیون دلار برای ساخت پروژه جدید L2 تضمین می کند

شرکت Pudgy Penguins 11 میلیون دلار برای ساخت پروژه جدید L2 تضمین می کند

Igloo, Inc.، شرکت سازنده توکن غیرقابل تعویض Pudgy Penguins، اعلام کرده است که 11 میلیون دلار بودجه برای ساخت آخرین پروژه بلاک چین خود جمع آوری کرده است.

صندوق بنیان‌گذاران پیتر تیل دور جمع‌آوری سرمایه را رهبری کرد، که ایگلو می‌گوید حمایت مالی یک اتریوم جدید را انجام خواهد داد (ETH) مبتنی بر راه حل لایه 2 مصرف کننده برای تقویت پذیرش کریپتو.

ایگلو به بلاک چین متمرکز بر مصرف کننده نگاه می کند

در بیانیه مطبوعاتی روز سه‌شنبه تاکید شد که Igloo از این بودجه برای حمایت از یک سرمایه‌گذاری جدید به نام Cube Labs استفاده خواهد کرد. Igloo به دنبال استفاده از Cube Labs برای تحقیق و توسعه Abstract است، یک پلتفرم جدید L2 که هدف آن پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال است.

طبق گزارش Igloo، Abstract فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان رمزارز و برندهای بزرگ در سراسر جهان هدف قرار می دهد. هدف پلتفرم مواجهه با مصرف‌کننده، بهره‌برداری از فناوری مالکیت دیجیتال و ادغام فعالیت‌های روزمره زندگی مانند کار، تعامل اجتماعی، و بازی است.

Cube Labs رویکرد کاربر اول را در ساخت Abstract اتخاذ می‌کند و به زودی پیش از پشتیبانی از موج بعدی محصولات رمزنگاری مصرف‌کننده و تجربه زنجیره‌ای کاربران در شبکه آزمایشی مستقر می‌شود.

ضد دانش صفر

Abstract از فناوری اثبات دانش صفر (ZK) برای تقویت عملکرد و استفاده از آن استفاده می کند. علاوه بر امنیت، کاربران از تراکنش های سریع و کم هزینه مبتنی بر ZK بهره مند خواهند شد.  

این پلتفرم همچنین ZK Stack را ادغام می‌کند و از لایه در دسترس بودن داده EigenLayer، EigenDA، برای بهبود اکوسیستم مالی غیرمتمرکز خود استفاده می‌کند.

Cube Cygaar، مدیر ارشد فناوری در Cube Labs، در نسخه خبری< /a>.

مدیر ارشد فناوری Cube Labs خاطرنشان کرد که همکاری با پلتفرم‌ها و سایر سهامدارانی که می‌خواهند ببینند کاربران کریپتو از UX بهتری برخوردار هستند، برای توسعه Abstract بسیار مهم است.

محصول شاخص NFT Igloo، پنگوئن‌های پوکه، از زمانی که تیم جدید از سازندگان اصلی خود خارج شد، موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. تمرکز برند آن باعث شده است که به نقاط عطفی مانند عرضه اسباب‌بازی‌های با نام تجاری Pudgy Penguins دست یابد که از آن زمان در Walmart و Target عرضه شده است.

این جمع‌آوری سرمایه همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی را از Fenbushi Capital، Everest Ventures Group، 1kx، و Selini Capital جذب کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا